STOH

Přihlášení



  nová registrace
English Deutsch Suomalainen Italiano Espanol

Op. Dr. Gonul Cimen

Turnaj v obrázkovém šílenství zvaném PICTOMANIA!

Vydáno 02. 12. 2017, 1056x přečteno, autor: Pavel Krtička

Leonardo da Vinci

Michelangelo Buonarroti

Lojza Votruba z Horní Dolní

Pepík Martinů ze 4.C

Albert Einstein

Ptáte se co mají společného?

Mají stejné šance zvítězit ve hře PICTOMANIA, neb dovednost kreslířská není nejdůležitější. Nýbrž důvtip každého hráče je to, co vás požene za vítězstvím. Přijďte se též pobavit u této nadčasové hry, jejíž počátky lze spatřit již u primitivních jeskynních kreseb.



Organizace

Turnaj se koná ve středu 6. 12. Od 19:00 bude probíhat zápis zúčastněných a vysvětlení pravidel. V 19:30 se stačí jen uvolnit a načrtnout první co vás dle zadání, které si vylosujete, napadne. Následně rozpoznat črty soupeřů a vzít si body za dokončení kola.

Systém bude nastaven tak, abyste se potkali s co nejvíce různými soupeři. Poslední kolo začne nejpozději ve 22.15.

Další pravidla týkající se organizace turnajů naleznete v pravidlech klubu, bod TURNAJE.


Přihlašování

Jako všechny turnaje je i tento určen pro veřejnost. Míst snad bude dost, ale přesto neváhejte a přihlaste se předem. Avšak i předem přihlášení hráči, kteří dorazí opožděně, budou muset naskakovat do rozjetého vlaku, protože na nikoho se nečeká!

Pokud ještě nemáte účet, můžete se zaregistrovat zde. Z turnaje je možné se kdykoliv až do data uzávěrky odhlásit. Systém zaznamenává pořadí přihlášených zájemců, při překročení kapacity klubovny budou mít přednost ti, kteří se zapsali dříve. Hříšníci, kteří se neodhlásí a na turnaj nedostaví, budou znevýhodněni v pořadí při dalších turnajích.


Co to ta PICTOMANIA vlastně je?

Pictomania je zábavná hra, která otestuje vaši představivost, šikovnost v kreslení i rozpoznání piktogramů vašich soupeřů. V každém kole se na stole objeví několik karet, každá obsahující sedm různých pojmů. Slova na každé kartě spolu vždy mají něco společného. Následně si hráči tajně vylosují kartičky, které určí, kdo z které karty a které slovo bude kreslit. Jakmile je kolo odstartováno, všichni hráči se snaží rychle nakreslit své slovo tak, aby ho ostatní poznali. Zároveň však musí také rychle poznat, co za slova kreslí ostatní hráči, aby za své správné tipy mohli dostat maximální odměnu. Vítězem hry se pak stává hráč, který v průběhu pěti kol nasbírá nejvíc bodů za své správné tipy na obrázky ostatních hráčů a zároveň dokáže svá slova nakreslit dostatečně dobře, aby je ostatní správně poznali.


Těším se na vás bystré hlavy.

Pavel

MOTTO:
Kdo si hraje, nezlobí!

Děkujeme

Logo Studentské unie
Logo ČVUT
Logo FSP
Logo Mensa
Logo Paluba
Logo klubu Silicon hill
Logo klubu IAESTE
Logo klubu Čajovna
Logo Svět deskových her
Logo MINDOK
Logo Albi
Logo REX
Logo Trapcatch
Logo Hrajeme
© STOH - klub STOlních Her
2004-2022, Zájmový klub Studentské unie ČVUT
Všechna práva vyhrazena

Tento web byl vytvořen prostřednictvím redakčního systému phpRS.